Deeltijdse receptionist(e) in hartje Antwerpen – opstart asap

Functieomschrijving

Eligio is de marktleider in België op vlak van outsourcing van receptie en officediensten. Onze 400 medewerkers werken in vast dienstverband. Zij zijn dagelijks met veel enthousiasme aan de slag bij onze klanten, (middel)grote bedrijven verspreid over heel België en actief in diverse sectoren.

Voor onze klant in Antwerpen zoeken we een collega die de receptietaken op een professionele manier beheert.

Wat ga je doen?

  • Inkomend telefoonverkeer behandelen, bezoekers onthalen en verwelkoming nieuwe werknemers
  • Beheer meetingrooms
  • Beheer van de mailboxen
  • Behandeling van inkomende en uitgaande post
  • Taxi reserveren
  • Bestellingen broodjes en lunches voor vergaderingen
  • Ondersteuning bij administratieve taken

Je werkt slechts om de twee weken (in de oneven weken) en dit van maandag tot en met vrijdag van 16u tot 19u.

Profiel

We zoeken een collega die volgende competenties heeft:

  • zeer goede kennis NL en ENG en basiskennis FRA
  • vlotte omgang met de courante MS Office tools
  • teamplayer
  • zin voor initiatief
  • enthousiast
  • discreet

Een verzorgd uiterlijk is eveneens belangrijk.

Aanbod

Je wordt tewerkgesteld bij één van onze klanten, een dynamisch en internationaal bedrijf met een heel aangename werksfeer en prachtige werkomgeving in de buurt van het MAS.

Naast je maandelijks brutoloon ontvang je:

  • een nettodagvergoeding
  • maaltijdcheques
  • ecocheques
  • een niet-recurrente vergoeding
  • een sociaal abonnement
  • een hospitalisatieverzekering (ook uitbreidbaar naar gezinsleden)

Ontdek meer over onze betrokkenheid en waarden op onze website en Facebook-pagina. Mis deze kans niet om deel uit te maken van ons toegewijde team!

Plaats tewerkstelling

2000 ANTWERPEN

Onze klant is bereikbaar met de wagen alsook met openbaar vervoer.

Type: Part Time
Locatie: Antwerpen

Solliciteer voor deze functie

Maximum allowed file size is 20 MB. Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx