Functieomschrijving
Voor onze klant in Leuven, een bedrijf dat geo-software ontwikkelt, zijn we op zoek naar een tijdelijke collega die de receptie op een professionele manier beheert.
De taken omvatten o.a.
- ontvangst en registratie van de bezoekers
- beheer van inkomende telefoongesprekken
- maken van afspraken en bevestigingen uitsturen via e-mail
- indekken en klaarzetten van meetingrooms
- beheer van inkomende en uitgaande post, aangetekende zendingen, koerierdiensten
- behandelen van e-mails
- ondersteunende administratieve taken
Je werkt op volgende dagen, telkens van 8u30 tot 17u00 met 30 min. pauze
23 en 29 april
5, 6, 7, 8 en 9 mei
12, 13, 14, 15 en 16 mei
19, 20, 21 en 22 mei
26 en 27 mei
3, 4 en 5 juni
10, en11 juni
18, 19 en 20 juni
27 juni
30 juni
Profiel
- Uitstekende kennis Nederlands
- Uitermate servicegericht – met de glimlach – vriendelijke uitstraling
- Nauwkeurig, stressbestendig
- Klantgericht
- Prioriteiten kunnen stellen
- Oplossingsgericht
- Sterk zijn in plannen en organiseren van het werk, prioriteiten kunnen stellen
- Sterke betrokkenheid en verantwoordelijkheidszin
- Uitstekende Kennis van de courante MS Office pakketten (Outlook, Word, Excel)
- Verzorgde uitstraling
Professionele vaardigheden
- Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, …)
- Telefonische oproepen aannemen Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners Een boodschap noteren
- Aanplakborden, informatie en bedrijfspubliciteit voor bezoekers actueel houden
- Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
- Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
- Personen onthalen en hun vraag identificeren
Persoonlijke vaardigheden
- Klantgerichtheid
- Samenwerken
- Communiceren
- Zelfstandigheid
- Plannen en organiseren
- Flexibiliteit
- Verantwoordelijkheid
Aanbod
Je komt terecht in een aangename en stijlvolle werkomgeving in een zeer boeiende sector.
Naast je maandelijks brutoloon ontvang je:
- een nettodagvergoeding
- maaltijdcheques
- een vergoeding voor woon-werkverkeer
Eligio hecht veel belang aan de betrokkenheid van haar medewerkers. Neem zeker een kijkje op www.eligio.be of op onze companypage op facebook.en op onze website en Facebook-pagina. Mis deze kans niet om deel uit te maken van ons toegewijde team!
Bij Eligio, de Belgische marktleider in outsourcing van receptie- en officediensten, zetten onze 400 medewerkers zich elke dag vol enthousiasme in voor onze klanten. Deze klanten zijn (middel)grote bedrijven uit verschillende sectoren, verspreid over heel België.
Plaats tewerkstelling
3000 LEUVEN
Onze klant is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer en er is parkeerplaats voorzien aan het gebouw.