Tijdelijk receptionist(e) in Leuven – 3-28 juli

Functieomschrijving

Voor onze klant in Leuven, een internationale leverancier van geografische informatiesystemen, zijn we op zoek naar een tijdelijke collega die de receptie op een professionele manier beheert.

Wat ga je doen?

  • ontvangst en registratie van de bezoekers
  • beheer van inkomende telefoongesprekken
  • maken van afspraken en bevestigingen uitsturen via e-mail
  • indekken en klaarzetten van meetingrooms
  • beheer van inkomende en uitgaande post, aangetekende zendingen, koerierdiensten
  • behandelen van e-mails
  • ondersteunende administratieve taken

Je werkt op volgende dagen, van maandag tot en met vrijdag van 8u30 tot 17u met een half uur pauze:

  • 3 juli
  • 7 tot en met 11 juli
  • 14 juli
  • 25 juli
  • 28 juli

Profiel

  • Uitstekende kennis Nederlands
  • Uitermate servicegericht – met de glimlach – vriendelijke uitstraling
  • Nauwkeurig, stressbestendig
  • Klantgericht
  • Prioriteiten kunnen stellen
  • Oplossingsgericht
  • Sterk zijn in plannen en organiseren van het werk, prioriteiten kunnen stellen
  • Sterke betrokkenheid en verantwoordelijkheidszin
  • Uitstekende Kennis van de courante MS Office pakketten (Outlook, Word, Excel)
  • Verzorgde uitstraling

Aanbod

Je komt terecht in een aangename en stijlvolle werkomgeving in een zeer boeiende sector.

Naast je maandelijks brutoloon ontvang je:

  • een nettodagvergoeding
  • maaltijdcheques
  • een vergoeding voor woon-werkverkeer

Bij Eligio, de Belgische marktleider in outsourcing van receptie- en officediensten, zetten onze 400 medewerkers zich elke dag vol enthousiasme in voor onze klanten. Deze klanten zijn (middel)grote bedrijven uit verschillende sectoren, verspreid over heel België.

Plaats tewerkstelling

3000 LEUVEN

Onze klant is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer en er is parkeerplaats voorzien aan het gebouw.

Type: Tijdelijk
Locatie: Vlaams-Brabant

Solliciteer voor deze functie

Maximum allowed file size is 20 MB. Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx