Receptionist(e) in Wijnegem – ma., di., vr. – opstart eind augustus

Functieomschrijving

Bij Eligio, de Belgische marktleider in outsourcing van receptie- en officediensten, zetten onze 400 medewerkers zich elke dag vol enthousiasme in voor onze klanten. Deze klanten zijn (middel)grote bedrijven uit verschillende sectoren, verspreid over heel België.

Voor onze klant in Wijnegem, een bedrijf dat actief is in de telecomsector, zijn we op zoek naar een collega die elke maandag, dinsdag en vrijdag diverse administratieve taken op zich neemt en het onthaal op een professionele manier kan verzorgen. Het takenpakket omvat onder meer:

  • Post verwerken: inscannen en doorsturen naar de juiste afdeling
  • Onthaal van de bezoekers
  • Beheer van inkomende en uitgaande telefoongesprekken
  • Beheer van de inkomende en uitgaande post

Je werkt op maandag, dinsdag en vrijdag van 8h30 tot 17h00 met 30’ pauze.

Profiel

We zoeken een collega die beschikt over volgende competenties:

  • zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels
  • goede kennis van de courante MS Office pakketten
  • zelfstandig ingesteld
  • vlot, vriendelijk, verzorgd voorkomen
  • efficiënt
  • klantgericht
  • punctueel
  • oplossingsgericht
  • discreet
  • nauwgezet

Aanbod

Je komt terecht in een aangename, internationale en moderne werkomgeving. Vanaf de receptie heb je een mooi uitzicht op een groene omgeving.

Naast je maandelijks brutoloon ontvang je:

  • een nettodagvergoeding
  • maaltijdcheques
  • ecocheques
  • een niet-recurrente vergoeding
  • een vergoeding voor woon-werkverkeer
  • een hospitalisatieverzekering (gezinsleden kunnen ook aansluiten)

Eligio hecht veel belang aan de betrokkenheid van haar medewerkers. Neem zeker een kijkje opwww.eligio.be of op onze companypage op facebook.

Plaats tewerkstelling

2110 WIJNEGEM

Onze klant is NIET bereikbaar het openbaar vervoer.

Type: Part Time
Locatie: Antwerpen

Solliciteer voor deze functie

Maximum allowed file size is 20 MB. Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx