Functieomschrijving
Eligio is de marktleider in België op vlak van outsourcing van receptie en officediensten. Onze 400 medewerkers werken in vast dienstverband. Zij zijn dagelijks met veel enthousiasme aan de slag bij onze klanten, (middel)grote bedrijven verspreid over heel België en actief in diverse sectoren.
Voor onze klant in Zaventem, een internationale verzekerings-en accountantsorganisatie, zijn we op zoek naar een deeltijdse receptionist(e) die de bezoekers een professionele ontvangst biedt en dit zowel in het Nederlands, Frans als Engels.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor een vlotte gang van zaken aan de receptie en zien jouw taken er als volgt uit:
- ontvangst en registratie van de bezoekers
 - beheer van inkomende telefoongesprekken
 - beheer van inkomende en uitgaande post, aangetekende zendingen, koerierdiensten
 - ondersteunende administratieve taken
 - behandelen van e-mails
 - aanspreekpunt voor de medewerkers voor allerlei office-gerelateerde vragen
 
Je werkt op woensdag van 9.30u tot 18u met een half uur pauze.
Profiel
We zoeken een nieuwe collega die voldoet aan volgende competenties:
- zeer goede kennis Nederlands, Frans en Engels
 - professionele maturiteit
 - zelfstandig kunnen werken
 - goede kennis van word, excel en outlook
 - het goed kunnen stellen van prioriteiten
 - het goed kunnen afwerken van verschillende taken tegelijkertijd
 - een verzorgde uitstraling
 
Aanbod
Onze klant is een gerenommeerd bedrijf met een aangename werksfeer en een open bedrijfscultuur.
Naast je maandelijks brutoloon ontvang je:
- een nettodagvergoeding
 - maaltijdcheques
 - ecocheques
 - een niet-recurrente vergoeding
 - een sociaal abonnement
 - een hospitalisatieverzekering (ook uitbreidbaar naar gezinsleden)
 
Ontdek meer over onze betrokkenheid en waarden op onze website en Facebook-pagina. Mis deze kans niet om deel uit te maken van ons toegewijde team!
Plaats tewerkstelling
1930 ZAVENTEM
Onze klant is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer en er is parking voorzien.
