Functieomschrijving
Bij Eligio, de Belgische marktleider in outsourcing van receptie- en officediensten, zetten onze 400 medewerkers zich elke dag vol enthousiasme in voor onze klanten. Deze klanten zijn (middel)grote bedrijven uit verschillende sectoren, verspreid over heel België.
Ben jij iemand die uitblinkt in communicatieve vaardigheden en het als een passie ziet om bezoekers en collega’s optimaal te ondersteunen? Dan ben jij de persoon die we nodig hebben!
Voor 2 van onze klanten in Nijvel en Mont-Saint-Guibert zijn we op zoek naar een receptionist(e) die op woensdag op een professionele manier de volgende taken beheert:
- ontvangst van de bezoekers
- telefonische communicaties (in en out)
- beheer en reservatie van vergaderzalen
- beheer van post (frankeren, verzenden, inkomende pakjes registreren)
- aanmaken van badges
- bestellen van catering (broodjes, dranken)
- ondersteunende administratieve taken
Je werkt op woensdag in Nijvel van 8.15u tot 17.15u met een uur pauze en op vrijdag in Mont-Saint-Guibert van 8u30 tot 17u met 30’ pauze + mogelijkheid om extra te werken afhankelijk van geplande/ongeplande afwezigheid duocollega.
Profiel
- Zeer goede kennis Nederlands, Frans en Engels
- Uitstekende kennis van courante MS Office toepassingen (Outlook, Word, Excel)
- Ervaring in Office Assistance of Office Management is een absoluut pluspunt
- Klantvriendelijk
- Sterk in plannen en organiseren
- Zelfstandig kunnen werken
- Discreet
- Stressbestendig
- Betrokkenheid en verantwoordelijkheidszin
- Verzorgde uitstraling
Aanbod
Je komt terecht in een aangename werkomgeving.
Naast een competitief maandsalaris bieden we je:
• Een netto dagvergoeding
• Maaltijd- en ecocheques
• Een niet-recurrente bonus
• Vergoeding voor woon-werkverkeer
• Een hospitalisatieverzekering, ook uitbreidbaar naar gezinsleden
Ontdek meer over onze betrokkenheid en waarden op onze website en Facebook-pagina. Mis deze kans niet om deel uit te maken van ons toegewijde team!
Plaats tewerkstelling
1400 NIVELLES