Functieomschrijving
Werk jij nauwkeurig en ben jij administratief sterk? Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en is het je passie om bezoekers en medewerkers zo optimaal mogelijk te woord te staan en verder te helpen? Dan ben jij de nieuwe collega die we zoeken.
Voor onze klant in Arendonk zijn we op zoek naar een collega die verantwoordelijk voor een vlotte gang van zaken aan de receptie. Jouw taken zien er als volgt uit:
- ontvangst en registratie van de bezoekers
- behandelen van inkomende telefoongesprekken
- beheer van de inkomende en uitgaande post, aangetekende zendingen, koerierdiensten
- bestelling en beheer van kantoormateriaal
- beheer van de tijdelijke badges
- taxi’s reserveren, bloemen bestellen, …
- algemene ondersteunende administratieve taken
Je werkt om de twee weken (in de onpare weken) op woensdagnamiddag van 13u tot 18u.
Profiel
- Zeer goede kennis Nederlands en basiskennis Frans en Engels
- Uitermate servicegericht – met de glimlach
- kennis van de professionele etiquetteregels
- Nauwkeurig
- Stressbestendig
- Sterk zijn in plannen en organiseren van het werk, prioriteiten kunnen stellen
- Sterke betrokkenheid en verantwoordelijkheidszin
- Uitstekende kennis van de courante MS Office pakketten (Outlook, Word, Excel)
- Verzorgde uitstraling
Aanbod
Je komt terecht in een dynamische werkomgeving.
Je vaste brutoloon wordt aangevuld met:
- een interessante nettobonus (in functie van maandelijkse doelstellingen)
- een nettodagvergoeding
- maaltijdcheques
- een hospitalisatieverzekering (ook mogelijk voor gezinsleden)
- een vergoeding voor woon-werkverkeer
Eligio hecht veel belang aan de betrokkenheid van haar medewerkers. Neem zeker een kijkje op www.eligio.be of op onze companypage op facebook.
Plaats tewerkstelling
2370 ARENDONK
Onze klant is goed bereikbaar met de wagen.
