Tijdelijk receptionist(e) in Diegem – opstart asap – tot eind 2026

Functieomschrijving

Voor onze klant in Diegem zijn we op zoek naar een tijdelijk voltijdse receptionist(e). In deze functie ben je verantwoordelijk voor een vlotte gang van zaken aan de receptie. Jouw taken zien er als volgt uit:

  • Bezoekers op een hartelijke en professionele manier verwelkomen – in het Nederlands, Frans en Engels – en hen iets te drinken aanbieden
  • Beheer van inkomende en uitgaande post – briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Telefonische oproepen aannemen – doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners of een boodschap noteren
  • Badges aanmaken
  • Lunches coördineren met de dienst catering
  • Beheren van de vergaderzalen en bezoekers begeleiden naar de vergaderzalen
  • Klaarzetten en afruimen van de vergaderzalen (gewone vergaderingen, lunchvergaderingen, …)
  • Reserveren van taxi’s
  • Algemene administratieve ondersteuning bieden

Je start zo snel mogelijk op en werkt tot eind 2026 in deze functie. Je werkt van maandag tot en met vrijdag, van 8.30u tot 17u met 30 min. pauze.

Profiel

We zoeken een collega die over volgende eigenschappen beschikt:

  • Uitstekende kennis Nederlands, Frans en Engels
  • Uitermate servicegericht – met de glimlach
  • Nauwkeurig
  • Stressbestendig
  • Sterk zijn in plannen en organiseren van het werk, prioriteiten kunnen stellen
  • Sterke betrokkenheid en verantwoordelijkheidszin
  • Goede kennis van de courante MS Office pakketten (Outlook, Word, Excel)
  • Discreet
  • Dynamische persoonlijkheid
  • Verzorgde uitstraling

Plaats tewerkstelling

1831 DIEGEM

Type: Tijdelijk
Locatie: Vlaams-Brabant

Solliciteer voor deze functie

Maximum allowed file size is 20 MB. Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx